MAKAN ANGIN : trip 2 kelantan- masjid Beijing PART 2




SALAM.....

ini sambungan daripada post yg sebelum ini.......
ini Masjid Beijing yg terletak di Rantau Panjang....
masjid ini juga merupakan salah satu tarikan ke RP...;
memang terletak x jauh dari pasar RP.....
parking pun boleh laaa luas yer walaupun x laa luas sgt mcm masjid2x besar yg lain...
tapi bila time solat raya...memang jem...mmg sesak....pandai2x laaa kan...
masjid ini dipanggil masjid Beijing sbb tgk sendiri rupa bentuk masjid ni....ala2x cina g2 kan...




ni gambar dari jauh laaa....


ni pintu masuk utama masjid yer



ni ruang solat perempuan.. yg pisahkan L n P adalah p'hadang 2 je...




masjid ni memang bersih n mmg selesa laaa kalu nk solat.
mmg dijaga,, tempat baju sembahyang perempuan pun ada n bersih....
siap ada cermin besar lagi..heheheheh


ok,gambar ini bukan nk tunjuk org dlm gmbr ni tapi nk bagitahu 
gerai baju2x kat atas sana...nampak????? nampak kan...
ni gerai pakaian muslim laaa....x sempat nk usha tapi tgk dari jauh dah tahu..

mostly, mmg selesa laaa kalu nk solat....
cume laaaa...bukan nak takutkan..
kalu nak ke tandas ke...pergilah berdua...
bukan apa....
tandas kat belakang....agak sunyi jugak laaaaa....
hehehheheheh










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "MAKAN ANGIN : trip 2 kelantan- masjid Beijing PART 2"

Post a Comment