terima kasih selamanya

salam semua.....
lama tak update blog......hehehe..malas nk menulis......tapi kan,kadang-kadang blog boleh menjadi tempat kita untuk m'luahkan masalah, mengutip pengalaman,mendengar cerita lain n boleh menjadi iktibar kepada semua....

tapi hari ini,saya nak b'TERIMA KASIH SELAMANYA kepada kawan yg saya x pernah jumpa,just kenal melalui mesej but kawan saya itu dah arwah.....bukan untuk m'gungkit balik cerita tapi ingin b'terima kasih sebab saya dah kenal muka arwah walaupun melalui gambar...(thanks to her cousin sebab post gambar untuk saya).........gambar itu,baru tengok semalam......

sedih memang sedih......sebab semasa hayatnya, arwah ada minta gambar saya but x sempat nak tgk.....huhuhuuh........walaupun dah lebih 4 tahun arwah meninggal,dia still sahabat saya selamanya.....

moga arwah d'cucuri rahmat Allah sentiasa.........

al-fatihah.......
arwah dalam kenangan...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "terima kasih selamanya"

Post a Comment