saya dah b'punya...

salam....

hehehhe.......statement berani mati kan tajuk kat atas itu???hehehhe....
tak ada apa-apa yang saya nak luah or cakap...
cuma,bila dah m'langkah ke umur 22 ni,
orang kata,sesuai dah nak fikir-fikir pasal b'punya ke belum....


tapi bagi saya,
saya k'punyaan ALLAH s.w.t selamanya
yang dipinjam sementara oleh mak ayah saya...
 senang cerita,
saya k'punyaan ALLAH n mak ayah saya....
n sebelum d'pindah milik kepada orang lain...(kan2x????)


tapi buat masa ini n usia saya ni,
izinkanlah ya Allah,
supaya saya b'khidmat sebaik-baiknya kepada ibu bapa saya,
menjaga ibu bapa saya sebaik mungkin.


jodoh pertemuan ajal maut semua d'tangan Allah...
jodoh saya dah d'tentukan oleh Allah,
cuma buat masa s'karang,
belum jumpa lagi siapa yang telah ditakdirkan..(heheheh)

oleh itu,
berdoa laa dari sekarang agar kita agar kita d'pertemukan dengan jodoh yang baik,
agar m'jadi p'bimbing yang terbaik...(dengan izin Allah)



dan yang paling penting,
jangan lupa doa kita untuk ibu bapa kita,
tiap-tiap hari,bila-bila masa,


kerana ibu bapa kitalah yang lebih layak untuk d'sayangi,dikasihi dan lain-lain
selagi mana kita masih dibawah jagaannya.....
ok..



yang menulis,

ADMM 
^_^





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "saya dah b'punya..."

Post a Comment