kisah aku dan kamu ^_____^

Kisah aku dan kamu


Dulu,
Aku seorang,
Menanti si peneman setia,
Di kala aku masih hijau,

Kamu masuk,
aku gembira,
sebab,
aku tak perlu,
takut untuk lena lagi,

makin lama,
aku dan kamu serasi,
aku selesa dgn kamu,
kamu juga begitu,

aku si kuat berleter,
kamu si baik hati,
kamu si pendengar setia,

kamu bercerita,
aku mendengar,
aku berpendapat,
kamu mendengar,
kamu berfikir,
kamu cuba berubah,

pesanku,
kamu perlu kawan si sisi,
tetapi
carilah kawan,
yg boleh dibawa bersama,
jangan pernah mengalah
kerana dek seorang kawan,
yang bisa membinasakan kamu,
kerana kamu
si kuat.

                                                   bersambung......
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "kisah aku dan kamu ^_____^"

Post a Comment