cuti sem 2........

salam dan pe khabar.........

cuti sem 2 dah bermula sejak 3 minggu dah.....saya dduk rumah jadi bibik je....x ada pe yang boleh nak bt selain jadi bibik n tukang jahit.......hehehe

anyway, start sem depan sy dah dduk rumah..x nak dduk hstl..selagi boleh jimat duit mak ayah n kemudahan yg ada, baik sy guna....ehhehehe

jom layan gambar s'pnjg cuti sem ni...


ni buku-buku masa sem 1 & 2....sbb serabut dgn kertas2x,
so sy kumpul n binding....hehhe...
dan jadilah buku...


dan antara buku yg saya binding.......



n


semua ni b'harga RM26.80...
wlpun mahal,tapi berbaloi laaa...
sbb x laaa serabut..hehehe

dan thanks a lot 2 my friend,
NABILA MAYUDDIN



sbb bgi sy hadiah ni,....
s
sangat2x cantik n sgt2x m'hargai...

yung,,
 6ti kita naik moto lagi yer.....
gi jalan2x...
heheehehhe


sampai sini dlu.....lain kali saya update yg citer bru ag....
k..

salam

^__^





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

kisah aku dan kamu 4

Kisah Aku dan kamu

^_^

Aku,

Si relax,
Si tidur,
Si tenang,
Si cepat,
Si berselerak,
Si matang,
 Si pemalas,

Kamu,

Si gelabah,
Si ‘muka’,
Si penyanyi,
Si study,
Si pengemas,
Si budak-budak,
Si jiwang,
Si setia,
Si ‘khianat’,
Si lompat jauh,
Si jalan,
Si rajin,
Dan

Kamu adalah

Si ‘pendek’…
Hehehhe…sorry
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

kisah aku dan kamu 3

Kisah aku dan kamu

Satu minggu belum pergi,
Aku dan kamu,
Senyap sunyi,
Tak tahu sebab,

Aku diam,
Kamu juga begitu,
aku dan kamu,
tanpa bicara,

satu hari,
aku balik,
kamu juga lari,

bila aku datang,
kamu buat tak tahu,
aku sedih luaran,
kamu sedih dalaman,

bila aku di tangga,
kamu datang,
minta maaf,
tapi aku malu,
sebab aku dan kamu,
di tangga,

kita selesai di ruang selesa,
aku pemula,
kamu terakhir,

aku si penghibur,
kamu si duka lara,
cerita segala yang duka,

kamu pergi ke situ,
sebab aku,
aku gembira,
kamu dah kembali sedia kala,

aku dan kamu,
riuh dari senyap,
seperti dahulu kala,
apa yang terjadi,
itulah teman.

Thanks for everything,,
My lovely friend n sister….


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

kisah aku dan kamu 2

Kisah aku dan kamu

Satu hari itu,
Kita berdua senyap sepi,
Aku dan kamu
Punya kisah masing-masing

Tapi aku ingin seperti dulu,
Kamu juga begitu,
Aku balik,
Tenangkan fikiran,
Kamu juga begitu,
Tenangkan fikiran di bilik,

Malam itu,
Kita selesaikan,
 aku ingin face to face,
Aku tahu kamu x boleh,
Tapi aku boleh,

Aku datang,
Kamu buat x tahu,
Macam x ada apa-apa yg berlaku,
Aku meringkuk duka di atas tilam,
Tak dihiraukan,
Kamu di atas kerusi yg keras,

Aku menangis,
Di tangga sempit,
Kamu datang menangis juga,
meminta maaf,
Aku gembira.
Kita selesai di ruang yg selesa,

Aku menangis,
Tapi kamu lebih lagi,
Ungkapkan segala rahsia duka di hati,
Aku si pemujuk,
Kamu si p’nangis,

Aku gembira,
Aku dan kamu riuh seperti dulu,
Kamu gembira,
Sujud syukur dipanjatkan,

Moga persahabatan terus kekal abadi.
Aku sayang kamu,
Kamu juga begitu,
Terima kasih segalanya.

(^__^)


                                             bersambung..........
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

kisah aku dan kamu ^_____^

Kisah aku dan kamu


Dulu,
Aku seorang,
Menanti si peneman setia,
Di kala aku masih hijau,

Kamu masuk,
aku gembira,
sebab,
aku tak perlu,
takut untuk lena lagi,

makin lama,
aku dan kamu serasi,
aku selesa dgn kamu,
kamu juga begitu,

aku si kuat berleter,
kamu si baik hati,
kamu si pendengar setia,

kamu bercerita,
aku mendengar,
aku berpendapat,
kamu mendengar,
kamu berfikir,
kamu cuba berubah,

pesanku,
kamu perlu kawan si sisi,
tetapi
carilah kawan,
yg boleh dibawa bersama,
jangan pernah mengalah
kerana dek seorang kawan,
yang bisa membinasakan kamu,
kerana kamu
si kuat.

                                                   bersambung......
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS