cuti sem - part 2

salam semua....

saya nak cerita lagi pe yang sy buat sepanjang cuti ini.....
cuti ini,,kawan-kawan ada buat reunion,,so saya pergi je laaa
sbb sy ini susah nak d'ajak keluar,,,,(malas n x suka drive)
ahahahha....
ok laaa,,tak nak cerita panjang2,,layan gambar je laa...


nampak kabur kan....hehehhehe..


ni sebahagian kawan2x saya....time sekolah menengah TJ....
hehehehhehe..mase ini kat kfc giant...
sbb x ada tempat lain dah..hahah

gambar banyak lagi...tapi saya letak lain kali pulak laaa...
dh malas nk menulis2x...heheh

ok laaa....
smapai sini dulu...
salam sayang semua...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "cuti sem - part 2"

  1. Shinichi says:
    2:27 pm

    xaci...aku xde mse ni....huhu

  2. dalila marwani says:
    10:24 am

    eeehhh....bkpe mg x dop yer....hehehe...tu laaaaa,,,lupe plok...

Post a Comment